Narrow är tillbaka

Hej alla!
Eller är det någon kvar här?
Jag är tillbaka. 
 
Mycket har hänt. Väldigt mycket.
Frisk. Psst vem försökte jag lura?
 
Kan ni inte skriva en liten kommentar om det är kvar någon där ute?
Jag är tillbaka. Har saknat er så mycket!
 
Vardag&allmänt | |
#1 - - coffesmokesdietcokes.blogg.se:

❤ jag kvar? :) men jag tror inte jag kommenterade förut :)

#2 - - e.:

Jag är kvar! :)

#3 - - molnfigur.blogg.se:

men heej sötnos! ❤

#4 - - nadja:

❤klart man är kvar! ♥

#5 - - h2o:

Blev så chockad när jag såg datumet på ditt senaste inlägg. Går tillbaka och läser gamla inlägg i min blogg ibland och såg en kommentar från dig. Klickade bara för att se om du kanske kanske finns kvar. För att jag har så dåligt samvete. Känner mig så falsk. Som att det jag sa när vi hade kontakt bara var en lögn. Men sanningen är att jag har tänkt på dig då och då, hoppats att du inte bloggar för att du mår bra. Tappade bort adressen till din vanliga blogg också.
Hur som helst.. Såg att du fått hjälp? Glad för din skull. Hoppas den hjälper. Det är fan dags.

Upp