Dreaming about the things we could be

Vad har hänt det senaste året. Mycket! 
Jag började umgås med fel typ av människor, höll på mycket med droger och hamnade i konstiga situationer. Hade sex med folk jag inte ville ha sex med. Var hos rent ut sagt farliga människor. Blev tagen av polis med amfetamin och MDA i kroppen. Snortat linor med en av Stockholms mest kriminella killar. Sålt kokain. Snortat från en okänd bil mitt på Odenplan. 
Träffade min kille mitt i detta, när jag höll på som mest med kokain. Han gav mig två alternativ. Sluta eller förlora honom. Jag slutade. 
Vi blev tillsammans och mår otroligt bra tillsammans med han och hans familj och vänner.
Men sen är man ju som man är. Fucked up.
Bulimi och svält tankar går omlott med varandra och om inte huvudet skriker "spy" så skriker den "svält". 
 
I somras var bullimin riktigt jobbig och jag fick åka ambulans in till Danderyd sjukhus.
Efter det gick det lite bättre, men nu.. Jag är snart tillbaka i mina gamla vanor. Total isolering. Jag vill inte dit. Lagt så otroligt mycket pengar på hetsmat. Så mycket att jag fått ta sms-lån för att finansera det. Mamma som gärna vill hjälpa till tror jag är för stolt för att be om hjälp. 

För några veckor sen var jag på julbord med jobbet. Hade fruktansvärt kul. Kommer ihåg att i början av kvällen var jag ledsen men drack massor sprit och skrattade. Fick skjuts till Bromma för att ta buss därifrån. På morgonen hade jag 45 missade samtal och min pojkvän hade anmält mig till missing-people. 
Jag hade åkt till Alvik och fått ett återfall. Kokain. Sov inte en blund. Jag har inte berättat för min pojkvännen eller någon om vad som hände den kvällen förutom att jag åkte och knarka. Mer i detalj har jag inte berättat. Kom på att detta är perfekta stället. När jag finner mod till det ska jag göra det. 

Men nu har jag berättade för mamma, pappa och pojkvän! Och nu är jag snart på behandling. Äntligen. Känns så jävla skönt!!!



Vardag&allmänt | |
#1 - - Daniella 🌙:

ta hand om dig.

Upp