Babbel, mat, killar.

Imorgon åker jag hem, hem till mamma och pappa. Även om jag kallar Stockholm hem så kommer alltid hem vara där mamma och pappa är. Så är det bara. Så jag ska åka hem imorgon, stannar till söndag.
Jag ska äta så mycket mat.
Imorgon kommer bli en jobbig dag på jobbet. Kommer springa runt för att hinna med mitt tåg. HATAR DET! Skulle haft två butiker egentligen men fick fyra helt plötsligt. TACK!
Men aja.

Har fått frågor om min mat.
Jag har inte hetsat på väldigt länge. Har inte spytt på snart 4 MÅNADER! Hur sjukt?! Men det har verkligen inte varit en lätt väg. Och nu går jag ist bara ner i vikt. Dock så finns det mycket att ta av, eftersom jag gick upp fucking 19 kg iomed att jag skulle bli frisk.
Jag hatar att prata om mat, för det är fortfarande ett jobbigt ämne. Jag vill inte hamna där igen då jag inte äter, men det jag är mest rädd över är att komma in på bullimin igen.
Min mamma och pappa är oroliga över mig, över att jag inte äter tilräckligt. Vilket jag inte gör, iomed mitt jobb. Pappa och jag pratade i telefon för någon vecka sen och när vi skulle lägga på så sa han "och du, lova att du äter" med en orolig och ledsen röst.

Jag kommer träffa C när jag kommer till hemstaden. Kanske inte det smartaste. Men helt ärligt så saknar jag honom med. Vi pratade för någon vecka sen och han sa att han saknade mig och tyckte det var synd att jag flyttade. Jag har inga direkta känslor för honom för jag vet att han är ett svin.
Vardag&allmänt | |
#1 - - Ellinor:

❤ Jag som är stolt över en dryg månad utan att spy, haha, fyra månader är så GRYMT JÄKLA BRA!!

Upp