Jag saknar dig

Jag bor numera i Stockholm och ...
jag ligger i min säng och gråter. Jag vill fasta hela dagarna.
Min hyresvärd är skön, han är pratglad och ska varje tillfälle prata.
Jag ligger i sängen och är sjuk.
Jag är fruktansvärt tjock. Det är allt. Imorgon ska jag köpa en platta sockerfri energidryck och fasta fram till lördag. Då kommer min mamma och mormor hit och det ska bli så skönt. Jag är faktiskt fruktansvärt ensam just nu.
Ja jag är tjock. riktigt jävla äckel tjockt.
20 kg. KUL.
Verkligen.
Frisk?
Jag var aldrig sjuk. Jag fick diagnosen bullimi nervosa, men jag fick inte hjälp. Så fuck it.
Helvete vad ensam jag är.
Jag ska börja ta mina antidepressiva igen, jag har ca ett halv års förbrukning kvar. Känns som det behövs i detta nu.
Vardag&allmänt | |
#1 - - Mathilda:

❤ "Jag var aldrig sjuk. Jag fick diagnosen bullimi nervosa, men jag fick inte hjälp. Så fuck it.". Blir så jävla ledsen och arg när jag läser det här. . finner inga ord, men du är så otroligt bra, och förtjänar så mycket bättre.

#2 - - A:

❤ Narrow! Jag vill att du ska må bra... Ses imorgon?? <3

#3 - - nadja:

promenad någon dag när du inte är så sjuk?

#4 - - Frida:

❤ Styrke kramar till dig!!!!

Upp