Turn up the lights

Jag är i min hemstad just nu. Var ute igår och det blev mycket alkohol. Men jag hade så sjukt kul. Brydde mig faktiskt inte om att mina kompisar tog studenten men att jag inte gjorde det. I början av kvällen var det jobbigt, men det gick över. Tänkte på vad som sas hela kvällen
Nu: fullt ös
Ikväll: redlös
Inatt: medvetslös
Imorgon: arbetslös

För hur sant är det inte då? Jag ligger flera år framför mina kompisar. Med fast jobb på 75% + extra.

Fick sjukt mycket kommentarer om min viktnedgång. Bara positivt, förutom från en nära vän som var orolig. Men det är inget att vara orolig över. Jag sa att det betyder att jag mår bättre. Vilket jag gör.

Nu måste jag sova. Ville bara skriva lite! Puss

Vardag&allmänt | |
#1 - - nadja:

härligt för dig!



hur mycket har du gått ner?

Upp