Ain't no bitch for you to fuck

Jag vet inte vart detta ska sluta. Just nu spyr jag upp allt jag äter. Och då hetsar jag inte ens. Ångesten är olidlig just nu. Även om jag inte äter något så har jag ångest. Igår åt jag 160 gram lösviktsgodis och jag kunde inte behålla det. VAD FAN ÄR DET? 
Jag orkar inte. 
Jag känner mig fetare än jag någonsin varit. Min gamla psykolog har skickat en remiss till Stockholm. 
Ibland kan jag äta. Och det är när jag är med rätt personer och när jag inte har ätit något på minst 12 timmar. Fyfan vad sjukt. Det ska inte vara såhär. 
En kompis som vet om alla mina problem ringde mig och frågade hur jag åt nu. Mamma frågar ut mig. Pappa "påminner" mig om att jag ska äta.
 
Min självkänsla är så nere i botten. Jag känne rmig så ful, fet och äcklig. 
Vardag&allmänt | |
Upp