Jag saknar dig så mycket nu

Mitt jobb gör att jag inte hinner äta, jag har ingenstans där jag kan sätta mig ner och äta en ordentlig måltid. Händer någon gång ibland att jag och en kollega säter oss på ett lunchställe. Men jag jobbar oftast själv och då vill jag bara bli klar och åka hem, så har inte tid att sätta mig ner.
Det är så fel. Jag måste äta. Allt blir så fel annars, energin försvinner helt och allt känns jobbigt.

Så idag åt jag ingenting förns 19.00. Vilken var en dröm för 1,5 år sen. Men nu vill jag inte, jag vill inte gå tilbaka till gamla vaner. Medvetet eller omedvetet för jag vet hur mitt mående blir. Man måste äta!

MAH

Vardag&allmänt | |
#1 - - Frida:

Åhhåå vad jag vill ha en tatuering över hela min vänster arm.

#2 - - S:

❤ Du har kommit så långt!

Du är fin på alla möjliga sätt och vet du? Du skriver fortfarande så sjukt bra!!!

Upp