Det kommer annat ivägen och det är bra

Jag har ätit så jävla mycket de två dagarna. Vilket har lätt till maginfluensa. Spyr i mellanåt.
Min chef blev arg när jag sa att jag inte mådde bra och var tvungen att gå hem idag. Hade det varit bättre om jag spydde på jobbet?
Jag är så trött att alla säger till mig "men det är bra att ha detta jobb medans du söker annat".
Då vill jag bara skrika. JAG VET!
Men jag får numera höra det varje dag. Och det är fan jobbigt.
Det är fina Johanna som säger åt mig att säga upp mig när eftersom jag mår skit av detta jobb. Hon förstår!
Men samtidigt så kan jag inte säga upp mig, sålänge som jag inte har ett annat jobb.
Så är det bara och jag vet om det, så mamma och pappa, ni behöver inte "peppa" och försöka få mig att hålla kvar vid jobbet. För jag kommer vara kvar där tills jag ahr ett annat jobb.
Men detta funkar verkligen inte för mig. Det tär och jag är stressad varje minut om dygnet. Sover skitdåligt.
Men men. Jag ska väl inte klaga. ÖÖÖÖH.

Vardag&allmänt | |
Upp