Booty luv

Igår var underbart. Det var längesedan jag kunde vara glad hela kvällen. Det brukar alltid bli så att jag blir ledsen när klockan drar sig mot natten. Jag satt på krogen och snackade med några killar. Jag sitter med armen lite gömd. Men killen som sitter brevid mig kollar på armen och säger "det där går inte!". Sket fullständigt i den kommentaren först. Vad fan vet han liksom?! Men sen vart jag ledsen. Gick ut. Träffade två killar som jobbade i en kiosk. Så satt rätt länge med dom. De skjussade hem mig. Satte mig vid datorn och en kille skrev till mig. Slutade med att han kom till mig. Jag som aldrig igen skulle ha sex?!
Men fy fan vad illa jag mår. Ska sova nu!

Vardag&allmänt | |
#1 - - Alexandra:

Jag hittade nyss din blogg och har nu suttit och läst ett bra tag.. Jag får ont i hjärtat av att höra hur du mår, jag vill bara krama om dig, jag vill vara din vän och finnas där för dig när du än behöver det. Åh vad jag bara hade velat göra allt bra på något sätt. Ta hand om dig ❤

#2 - - Anonym:

jag blir så arg på folk som dig. det är lätt att gå en dag utan mat. men att propitioneligt lägga ut 1500 kcal är svårare. därför är du bara lat som går hela dagen utan mat. lat lat lat. inte konstigt att du mår dåligt.

du kanske skriver fina texter. men hade du varit frisk så hade du inte behövt skriva dom. så gör alla en tjänst och bli frisk. så slipper vi dig.

#3 - - Anonym:

Upp