Utmaning från anonym

Anonym om Ge mig en utmaning!:

Jag har en utmaning till dig!
Gå ner 10 kg ditt jävla fetto!


Jag fick min första elaka kommentar idag. Helt ärligt så vet jag inte vad jag ska svara. Ok?!
Men jag blir lite rädd.
◊ Är det någon som känner mig (som vet att jag minst borde gå ner 10 kg)
◊ Någon som har mitt lösen till den skyddade bloggen och vill på något sätt säga att jag verligen borde gå ner i vikt.

För det känns som att man måste ha sett personen innan man säger något sånt. Och jag orkar inte ens kolla om jag känner igen ip adressen. Men jag kan inte ljuga och säga att jag inte bryr mig. För det tog på mig att få en kommentar som denna. Det är den första elaka kommentaren jag har fått alltså. Och jag har bloggar i lite mer än ett år. Jag kanske har tur som inte har fått någon innan. Är det sånt här man ska förvänta sig när man bloggar. Anonyma hatare. Jag vet inte. Men jaha, vad vill hon/han/den/det att jag ska svara. Och det tog på mig att se denna kommentar. Just nu när jag försöker att inte tänka på min vikt så mycket. Nu vart det alltså svårt.

Svar: Jag tar din utmaning. Du vann.

Frågor&svar | |
#1 - - Anonym:

sv: jag är 169cm lång :) <3

och du behöver inte gå ner 10kg :/



kram

#2 - - Daniella Lejonhjärta.:

SKIT I IDIOTEN ._.

#3 - - Little J:

Hatar fega no-lifers!! Du behöver inte gå ner 10 kg! Du behöver må bra och bli glad och lycklig! <3

#4 - - vendela:

gud ja, du har haft tur! eller möjligtvis skicklighet;)

jag får sjuka kommentarer ibland.. förstår mig inte på folk.

#5 - - -:

Men sluta, lyssna inte på sånnadär idioter. Inte fan ska du gå ner 10 kg heller, pucko! Du är ju underbart fin som du är hjärtat! <3

#6 - - Stjärnmullvad:

Vill döda anonyma hatare. För att de kan ta sig in så lätt. Varför är det lättare att ta åt sig det fula, lättare än att ta åt sig det fina?

Välj en annan utmaning. Välj en annan.

#7 - - Mary-Kate:

men herregud... helt sinnessjukt! vad fan är det för fel på folk?? jag blir så ARG.



snälla, snälla, snälla, ta inte åt dig! <3

#8 - - Sunshine:

Gud vilken hemsk människa som gömmer sig bakom den hatiska kommentaren :( Blev ledsen över att någon kan tänka så.



Tycker inte att du behöver gå ner i vikt. Alls. (Självklart vet jag att du inte kommer att lyssna på mig, men det är ändå sånt som ska berättas)

#9 - - h2o:

det finns inga vidrigare människor än dem som inte kan stå för vad de säger och medvetet sårar andra.



jag hoppas att dessa människor vet om att de tar livet av folk.

#10 - - atara:

Men jäkla idioter det finns! NEJ Narrow! Du är så fin som du är, du behöver inte gå ner. Inte ett gram. Lyssna inte på puckon som inte har någonting bättre för sej än att provocera på nätet.



Stor kram! <3

#11 - - Blondie:

men usch narrow ta inte åt dig för helvete. blir bara så arg o irriterad. liksom känns obehagligt att människan har ditt lösen då känns det ju som om det är nån du gett den till, eller går det att hacka? men fattar inte hur man kan skriva något sånt till någon som redan mår dåligt över vikt.

Och du vännen, vet att det kanske inte hjälper att säga, men jag har fan sett bilder på dig o du behöver inte gå ned mer i vikt än du redan gjort!!! fett fin tjej ju =)

ps. hahaha o jag antar att du menade "paris" och inte "penis" som jag trodde p***s stod för först x'D min destination är inte direkt hemlig längre heller, snackar inte så mkt om det men känner inte att jag behöver dölja det^^

skickar paris-pics till dig imorn ;)

godnatt awesomegirl <3

#12 - - Blondie:

tänkte fel med lösenordsgrejen, det är ju den andra bloggen som är skyddad O.o'' men då är de antagligen någon som inte vet ett skit om dig o bara vill provocera. skit. i. det.

#13 - - Anonym:

sv: jo men eftersom du är längre så är det mycket mycket finare på dig :). på mig som är kortare så trycks typ fettet ihop vilket resulterar att jag ser ut som en fet dvärg typ :D haha <3

#14 - - Lisa:

Lyssna inte! Det är säkert personen som skrev som talar för sig själv, som behöver gå ner de där kilona. Du behöver inte, du är så fin som du är!!

#15 - - nike:

det är antagligen någon hater som gillar att provocera folk som redan har problem med mat/vikt. jag skuller mer än gärna gå ner 10 kg, men om du ska det, gör det inte pga kommentaren. gör det för att du vill!

#16 - - -:

Jag kan nog säga direkt att personen troligtvis inte känner dig. Det är en provocerande kommentar, ämnad att spontant trycka ner. Den är enbart baserad på vad som finns att läsa i din anonyma blogg: vikttankar.



Det säger mer om kommenteraren än vad det säger om dig.

#17 - - Puss:

HATAR såna kommentarer. Du är fin hjärtat!

#18 - - atara:

Hehe, jag gissade att det kanske kunde bli svårt. Men annars är det ju ingen riktig utmaning. ;) Glad att du antog den i alla fall!

#19 - - Blondie:

sv: hahaha x''D Ja men jag fick sitta o klura länge innan jag fick fram rätta innebörden på p***s xD guess I'm a pervert x')

#20 - - Emma:

Sv: A (min "nästan" pojkvän kan man väl säga) och hans kompis har fyllt arton så det firas med lokalfest :)



Och strunta i den elaka kommentaren. Du är fin som du är! Kram.

#21 - - johanna:

Men jävla idiot!! Skit i den människan <3

#22 - - e:

du ska inte ta åt dig av sånadär kommentarer! Jag vet inte vad du tycker om denna utmaning , men jag ska föröska ´själv också tror jag :D Utmaning: Gå ner 3 kg på 1,5 vecka och försöka hålla den vikten en stund :) ( jag vet att du int bryr dig så mycket om vikten nu just men , det är ju iaf inte 10 kg som dendär idioten sa :)

#23 - - e.:

sv: du har så rätt så rätt. Jag kanske borde be om att få träffa en psykolog ist som kan reda ut mig litegranna? Jag har aldrig blivit våldtagen, aldrig varit mobbad, inte haft det jobbigt hemma. Så jag kan liksom inte se vart det gick snett i mitt liv.



Du finns ju faktiskt bara ca 10 mil bort (om jag minns rätt). När jag skaffar körkort kanske jag kan komma och hälsa på hihi.

#24 - - Emma:

sv: Bor du i Stockholmsområdet? :)

Skulle vara jättekul om det var samma :D

#25 - - Anonym:

behöver hjälp !

55 g frysta hallon kcal ?

130 g frysta räkor kcal ?

#26 - - Puss:

Tack finis! Jag behövde höra det! Puss!!! :*

#27 - - steffi:

hej! jag vill hälsa anonym som kommenterade att du ska gå ner 10kg att den är störd och ist för att vara elak gå och dö? det är en utmaning till anonym!

Upp