Fast ingen fattade, fattade jag

NU FALLER ALLT IGEN. Men denna gång är det vikten. Åt 6000 kcal igår. Allt i mat. Inget godis. Det var inte hets, jag spydde inte. Tog ett steg på vågen imorse och jag började gråta. Hur kan det vara sant? Tog ett steg tillbaka. Tog ett steg framåt på vågen igen. Samma siffra. Fyra gånger till gjorde jag samma sak. Samma siffra varje gång. Jag skäms. Något otroligt. Kollade mig i speglen. Magen är en fettklump. Hela jag är en fettklump. Hur kan det vara sant?
Ska åka till stan och köpa en midsommarklänning. En klänning som täcker mina skärsår. En klänning som täcker mitt fett. En klänning som utstrålar lycka. Vart hade jag tänkt att hitta den klänningen må tro? Har jag ens pengar till en klänning. Absolut inte. Men jag vägrar ha på mig något som hänger i min garderob. Vägrar.
Jag tänkte fasta fram till peace&love. Kommer må så fruktansvärt dåligt annars. Magen gör redan ont. Den vill ha mat. Min mage och jag lever två olika liv. Men jag bestämmer punkt slut

Vikt&mått | |
#1 - - H:

Ska också på Peace&Love :D <3

#2 - - minnie:

du är ingen fettklump! jag är!! det går nog bra ska du se finis :) ååh vi ses på måndag, jag längtar! :D ♥

#3 - - steffi:

6 000kcal tror jag inte du åt fina narrow, och om du nu skulle äta det skulle du vara vacker ändå. du måste unna dig!!! itne för jag vet så mycket, men det lilla vet jag. måste påpeka en gång till att du skriver himla fint, även att dina texter är så sorliga är de fina på sitt sorliga sätt. om du någonsin skriver en bok, måste du lova att säga till mig??? jag vill så gärna läsa. tror du skulle bli stor, du kommer bli stor! det vet jag, utan att känna dig. en dag kommer du bli skitstor och alla kommer se upp till dig. en sådan författare som är världskänd, som man bara önskar släpper ut fler och fler böcker.



sv: förlåt för jag skriver så mycket. tack en gång till finis! ju jag ska sluta när jag når 53-54kg. det känss liksom perfekt. men jag åt idag 1 200kcal och man inte räknar bort det som gick när jag powerwalkade i 1h, och det känns konstigt, för jag håller mig under 1000kcal. men jag måste ju börjar förberedda min kropp, den ska ju inte gå upp i vikt när jag nått målet och börjar äta eller hur? :)

kram finaste!

Upp