Hej hej och hemskt mycket hej igen

Hej kommer ni ihåg mig? Den trasiga och färglösa Narrow?! Jag kan tyvärr inte säga att jag är mer färgsprudlande nu även om jag har rött hår, men jag är påväg.
Jag ska förfan klara det här. Nytt år. Nytt liv. Ny Narrow. Under förra veckan föll det många tårar. Nya skärsår och dåliga dagar på toaletten. Maaaha slut på det. På torsdag är sista dagen på skitjobbet jag har nu. De som jobbar där är idioter. Nyår. Längtar. 365 dagar av nya möjligheter. Jag har tre stora nyårslöften.
- Sluta röka. ´
- Gå ner 15 kg.
- Flytta hemifrån. '
Ja jag ska gå ner 15 kg. Men på ett bra sätt. Jag ska börja träna igen. Och äta. Tror att en vikt nedgång och en drömvikt kan hjälpa att inte hetsa. Men även att äta regelbundet. Komma ihåg att man får äta en godispåse på lördagskvällen framför tvn.
Jag SKA flytta hemifrån så fort jag kan! Måste verkligen.
Jag ska gå ner 15 kg och få muskler. Därja. Så ska det se ut.
Vardag&allmänt | |
#1 - - Anonym:

Bästa Narrow, inget annat ❤

#2 - - Little J:

Du är fin, önskar dig all lycka, det här klarar du! ❤

#3 - - a:

jättebra mål!! det kommer gå hur bra som helst. jag tror på dig. ❤

#4 - - minnie:

grymt narrow! nästa år kommer bli awesome! fina du ❤

#5 - - Millie, VIKTiga bloggen:

❤ Så läcker bild!

Upp