Jag hyllar dom som vågar gråta i solsken

Det var så längesedan jag spydde. Men ångesten fräter. Måste spy.
Att jag har kommit så långt att det gick över två måander innan jag spydde sen sist. TVÅ MÅNADER. Måste vara mer. Jag har inte spytt på hela sommaren.
Nu gör halsen ont och magen svider. Godispapper, kakkartonger, ostpaket och brödsmulor ligger på mitt golv. Det gör ont att se.
Nu ska jag ta en cigg och sova i några timmar! Ska äntligen få träffa Mikaela idag!
Vardag&allmänt | |
#1 - - steffi:

fina narrow, du klarar det här! det vet jag att du gör! kämpa finis. tänker på dig!



sv: eftersom du är så duktig när det gäller vikt och sånt undrar jag, tror du att man kan gå ner 700-1000 kcal om man spelar handboll i 2h? :) SUPERTACKSAM FÖR SVAR! KRAM ❤

#2 - - +:

det var ändå länge du klarade dig utan det.

<3

#3 - - -:

Du är så jävla duktig som har klarat dig så länge. Hoppas att det blir ett ännu längre uppehåll nu. Jag tror på dig! (och ha så kul med Mikaela!) <3

#4 - - h2o:

EN dag. det gör ingenting, det gör ont - ja, men det gör ingenting. du går vidare nu. nästa gång är det 3 månader, nästa ett år, sen ingenting aldrig någonsin mer.

#5 - - Lisa:

:) Åhh tack, snäll du är! men den funkar inte såg jag nu? har du lust att testa o länka igen? (A)



Ingen fara angående mailet, förstår att du har mycket.. o det har jag med. ta det när du orkar! Finns alltid här <3

#6 - - dani:

Du är stark, jag vet att du klarar. ♥

Upp