Who wants to live forever?

Mamma kom hem och såg mig röka. Min mormor ska betala mitt körkort om jag inte börjar röka. Tar min sista cigg idag. Men även om jag gör det så har all tillit min mamma hade kvar hos mig efter alla självmordsförsöken försvunnit. Och jag vet inte om den alls kommer tillbaka.
"Min gräns går snart, jag hoppas du vet det!"
Jag är en så dålig människa. Mammas besvikelse. Jag förstår att hon är besviken. Jag är besviken på mig själv. Men nu skäms jag mest.
+ att hela köket är fullt av hetsdisk från imorse. (Ja jag hetsde som en jävla gris imorse vid typ 7, nice Narrow nice). Min gräns går också snart. Jag vet mycket väl att detta bara är mitt fel. Och att jag ska skäms. Det kan jag lova att jag gör.
Kanske borde dö lite. Ger ingen glädje eller ro för någon.

Vardag&allmänt | |
#1 - - Johanna:

Narrow du behöver hjälp, du borde börja på dagvård eller liknande. det funkar inte att hålla på såhär i all evighet när du mår så himla dåligt :/ finns här, alltid <3

Upp