Tråkdeppfulblogg

Jag vet att det är min blogg och jag skriver vad jag vill. Men jag vet inte vad jag ska skriva. Eget alternativ - skriv som kommentar. pusiis

webvoter-omröstning
vad vill du läsa mer om?

Eget alternativ
Händelser
Händer i skallen
Matdagbok
Sex & kärlek
Skolan
Vikt

Se resultat
Tävling&utmaning | |
#1 - - Johanna:

Jag finns fortfarande här, jag hoppas du vet det. När kommer du till Stockholm igen? <3

#2 - - Johanna:

Okej! Så du är inlagd nu? Jag längtar :) Vill så gärna träffa dig! Tänker på dig <33

#3 - - Johanna:

Jaha då fattar jag. Och det är lite komiskt att dom faktiskt tror att du kommer vara super ärlig, skrattretande. Självklart vill jag att du ska vara ärlig men det är inte så jävla lätt att öppna sig hur som helst.. <33

#4 - - Johanna:

Jag har inga pengar på luren, haha. Därför jag inte svarar! Toppen bra, då ska vi ses. Iaf en snabbis, jag kommer hem från turkiet den åttonde! :) LÄNGTAR! <3

#5 - - something:

Vet inte om du såg min kommentar förut, men jag har följt din blogg ett tag och jag gillar den verkligen, du kan sätta ord på de.

Har dock ingen egen blogg. så om du kunde maila mig den ? :)

Upp