Hjärtans dag

Jag har inte haft en lyckad helg sen jag började och nu är det dags, nu SKA det gå! 
Ska ge allt för att det ska gå. Inte hetsa, inte spy!!!!! 

Fick ett oroligt sms av pojkvännen i veckan efter att vi pratat om det jag skrev i tidigare inlägg. Fick detta dagen efter
Jag vet inte vad jag gjort för att förtjäna en sådan tjej som dig! Vad är det som är så speciellt som jag har som ingen annan har, varför just mig?! Kan inte sluta tänka på hur lycklig du gör mig! Har aldrig känt en sådan stark känsla för någon i hela mitt liv. Jag skulle göra allt för dig! Jag finns alltid här oavsett vad det gäller. Du kan alltid prata med mig.
Känner du lika starkt för mig som jag hoppas att du gör? Vet inte vart jag skulle ta vägen utan dig i mitt liv, du gör mitt liv fulländat! Jag kanske säger att jag älskar dig för ofta så att du kanske inte förstår innebörden av det eftersom det är så ofta jag säger det, men jag ÄLSKAR verkligen DIG!! Jag säger det så ofta för att du aldrig ska glömma det, för jag är rädd att om jag inte säger det så kommer du känna efter och kanske inse att du inte älskar mig. Vet inte varför jag tänker så för du säger att jag är ditt allt, men jag är bara orolig för att mista dig.
Du är min bästa vän och den jag älskar mest!! 
Jag är den lyckligaste pojkvännen i världen! Jag är så glad att jag funnit dig och att du finns här för mig<3 jag släpper dig aldrig!!

Vi kommer inte göra slut, älskar honom för mycket! 

Vardag&allmänt | |
#1 - - nadja:

oj vad fint!

#2 - - bulldozer.blogg.se:

Åh herregud, vilket fint sms! Håll hårt i honom.

Upp