Mina dagar

Jag vaknar på morgnonen, skrattar åt solen. Spegeln besviker mig igen, är jag den enda?
 
Jag hör hur min inneboende och hennes dotter stänger ytterdörren, väntar några minuter innan jag går ur sängen. Kollar på klockan och ser att det är lunchtid. 
Nu börjas det. 
Jag sätter på tvn och börjar rensa kylskåpet. 
Helt plötsligt är kl 16 och jag sitter i fosterställning framför tvn. Framför mig, på bordet, ligger en stor hög av skräp. 
Ett pringles-rör.
Två mozarella förpackningar.
En parmakinka förpackning.
Två Mer. juice paket.
En 300 g salt och vinäger chips. 
Två 200 g choklad.
Två matlådor med spagetti och köttfärsås.
Tio piggilin, glass papper.
En b&j glass bägare. 
En hallonkräm förpackning. 
En stor Nutella.
Och två 1,5 l tomma Pepsi max.
 
Och jag har hängt över toaletten åtta gånger. Jag börjar städa, gömma och glömma vad som hänt. Sen lägger jag mig ner på soffan och somnar. Vaknar några timmar senare och börjar svepa vin. 
oh heaven sweet jesus, härliga vin. Fina vin. Får en fin och mysig känsla i kroppen. 
Senare kommer min pojkvän hem efter jobbet. Han frågar efter en puss men jag nekar direkt. Även fast jag druckit fyra glas vin blir tankarna för jobbiga och jag går in i duschen. Sätter mig mot väggen men vattenstrålen mot bröstet. Kommer ur duschen som en ny människa. Smörjer in kroppen med Body butter med lukt av blueberry. Skrubbar ansiktet och smörer in det med fräsch nattkräm. Borstar tänderna och betraktar mig själv i spegeln. 
 
Vilken otroligt patetisk människa. Vilken ynklig och värdelös person. 
 
Pojkvännen låg redan i sängen med mobilen allt för nära ansiktet. Jag kryper under hans täcke och gränslar honom. Han kollar funderande på mig. Det är två och en halv månad sedan vi hade sex. Han försöker kyssa mig men jag vänder bort huvudet. 
Efteråt kände jag mig nöjd, inte för sexet var på något sätt tillfredställande. Men jag kände mig som en flickvän. Men frågan kommer självklart
- Varför vägrar du kyssa mig?
Och igen känner jag mig som världens sämsta person. 
 
DÖDÖDÖDÖDÖDÖDÖD.
 
Vardag&allmänt | |
#1 - - Daniella 🌙:

Är det du på bilden i headern?

#2 - - Violent:

Känner igen mig lite i det där sista, att känna sig nöjd bara för ATT man knullat. När det gått väldigt lång tid sedan sist & vi gör det känner jag lite att jag kan typ...andas ut efteråt. "Nu kommer det inte vara alldeles för länge sedan sist, ett tag iaf". Känner mig nöjd att jag har gett det en flickvän ska typ? Att det är som det borde vara en liten stund. Hoppas jag inte missuppfattade vad du menade nu, haha. Hur länge har ni varit tillsammans? Kram

Upp