If I wanted to die

Det är balbilder överallt. På alla mina kompisar.
Jag gråter floder.
Jag är sjukt ledsen.
Jag kommer ALDRIG få uppleva det. Jag kommer ALDRIG få ha en vit klänning på mig och springa ut.
Aldrig.
Fy fan vad misslyckande.
Jag vill ge upp nu. Om jag ska klara något i livet är det väl att bli smal?
Bli fin, inte någon ful, mobbad och misslyckad äckelbrud.

Vardag&allmänt | |
#1 - - Fat dreamer:

vi har bal snart. jag kommer inte gå dit. kommer ångra mig i framtiden. YEY..

#2 - - Jelena:

❤ Jag har tagit studenten, och gick på balen.. allt skit. Hatade varenda minut, kände mig bara tjock och utanför! Har photoshoppat en bild från studenten och en från balen, för att kunna spara och hoppas att det blir till fina minnen någon gång i framtiden.. allt blir så förstört! så jäkla synd. men du, jag lovar, det finns andra stunder i livet som är mer värt! bra mkt mer värt <3

Upp