FANHELVETEBAJS

Idag mår jag skit. Första dagen på jobbet själv och jag gjorde fel. Eller jag var slarvig med en grej. Så efter att en annan tjej hade varit där så ringde hon mig och sa det, att det inte var rätt gjort, så började jag gråta. Det är larvigt. Det är inte hela världen. Det sa hon själv. Det var min första dag. Men det känns så jävla skit ändå. Jag tar sånt hårt, har alltid gjort.
Därför känner jag mig lite beaten down just nu.
Har ätit dåligt och det gör ingenting bättre.

Frukost - En grapefrukt
Lunch - Tio crapfishsticks
Middag - Havregrynsgröt med hallon och en knäckemacka med gurka.

Imorgon ska jag göra bra ifrån mig! Imorgon ska jag äta bättre. Imorgon.
Imorgon känns jobbigt just nu.
Fan vad jag klagar.

Vardag&allmänt | |
#1 - - S:

❤ Jag är också en sån som reagerar på minsta sak. det kan räcka med att någon kollar på mig och inte ler så tror jag att att dem hatar mig typ.

#2 - - Aimee:

❤ Är det du i headern? :) Sjukt snygg tjej iallafall!

#3 - - s:

❤ <3

#4 - - Jessica:

❤ Heej! Det här kommer låta väldigt konstigt. Har följt dig ett tag och faktiskt blivit taggad på att själv gå ned i vikt.. försökt för för för länge men lyckas aldrig. Skulle du typ ha något emot att jag skickade matschema eller något till dig.. du behöver inte svara eller så.. tror bara att jag själv blir mer motiverad.. om du förstår? :p



Bra blogg förresten!

#5 - - Annie:

❤ Din blogg är så himla bra!! Har precis skapat min egna! Välkommen att titta in :)

Upp