Ger upp. Det får vara nog nu.

Det får vara nog nu.
20 kg viktökning.
Jag är uppe i min högsta vikt någonsin.

I fredags hade jag och en kompis tequilakväll. Mycket trevliga folk kom och vi hade super kul. Shotade och shotade. Jag kommer till krogen och jag bjuder mina kompisar på varsin shot. Efter det kommer jag inte ihåg något.
Vaknade upp i en fyllecell.

Det får fan vara nog nu.
20 kg.
Bristningar över hela kroppen.
20 kg.
Det är inte värt det.
Jag har förlorat så mycket.
Vunnit en del.
Men det räcker inte.

Tårarna är rikitga nu.

Vardag&allmänt | |
#1 - - jack:

❤ ge inte upp <3

#2 - - dream:

gumman <3 vill hålla din hand, vara med dig i denna kampen. hur är ditt bmi?

#3 - - anilocin:

❤ Fina du! Vi får smida planer och fly härifrån! Jag är med på vad som helst för att jag måste ifrån detta "hem" asap............ Helt seriöst så gör vi det! Vi fixar lägenhet i Sthlm. Flyr till oslo. Flyttar till Barcelona. Åker till italien och plockar oliver typ hahaha. Nej men vad som helst liksom! Vi fixar något om du vill det! Annars gör jag mig av med allt jag har och flyr landet. Blir knäpp av att alla tjatar om vad jag äter, hur jag äter, om jag spyr, tar jag fortfarande massa piller, tar jag fortfarande för höga doser, vart får jag tag på dom, hur jag mår, vad jag väger, kan du inte bara gå upp två kilo du är ju så mager, har du börjat med behandling, vad vill du göra med ditt liv, du kan ju inte fortsätta svälta dig då är du ju död innan 25 osv osv osv.. Det är det enda folk pratar om. Varenda jävla dag. Hela jävla dagarna. Låt mig vara liksom? Låt mig sitta här, låt mig svälta, låt mig äta mina piller och ta sönder mig själv tills "jag dör innan 25". Det är ju precis det jag vill göra. Det är precis så jag vill leva. Det är mitt liv. Vill jag förstöra det, låt mig! MEN ingen fattar det så jag måste fly! Folk här klarar inte av att man inte är som alla andra. Allt främmande är skrämmande.. Oj vad bitter jag blev nu helt från ingenstans haha! Förlåt! Men seriöst! Vi gör något! Vi kan inte sitta här och lyssna på folks tjat! Vi måste ut och erövra världen!!!!!! <33333

#4 - - Ellinor:

åh. fy vad jobbigt :( vet hur det känns, väger själv inte min högsta vikt men 20 kg mer än min lägsta :S hur äter du nuförtiden, hetsäter du mycket? funderat på att försöka få hjälp igen? Kramar

#5 - - Ellinor:

Oh vad spännande! En nystart är nog precis vad du behöver :) Förstår att det är svårt när omgivningen inte anpassar sig... är själv glad att jag bor ensam nu för det är så mycket lättare när man själv kan bestämma vad som ska finnas hemma! Skönt att du mår bättre:) Du får inte försvinna <3

Upp