TÄVLING

Nu kör vi tävling igen! Vilka är på? Skriv namn, vikt och längd i detta inlägg så kör vi på måndag. Vägning varje vecka, i fem veckor kör vi!!

Som fina Johanna sa "rätt riktning i fel värld". Jag är så trött på att spendera så mycket pengar på hets som jag gör. Jag har inte råd. Och på något sätt känns det bättre att försöka gå ner i vikt och sluta spy. Men jag kommer försöka äta mer och speciellt våga äta mer. Våga äta så hets inte tar över.

Tävling&utmaning | |
#1 - - -:

Nisse, 43 kg, 160 cm

#2 - - h2o:

sv: precis. åt helvete med dem bara.



glad att se att du kommer äta iaf.<3

#3 - - sam:



Sam

1.61

44.9

#4 - - Trolldans:

❤ Jag är på! Trolldans 174/76

#5 - - Stjärnmullvad:

Rätt riktning i fel värld var det bästa någonsin.

#6 - - Steffi:

Okej, men med tanke på att jag är 15 kommer jag inte äta så lite. Bara så du vet, men jag ska försöka hänga med! Ä det okej att säga till om jag vill sluta vara med i tävlingen?❤

S 166cm och väger 56,0 sist jag vägde mig, förra tisdagen. Ska försöka höra mitt bästa, men du får vara beredd på att jag kanske ger upp, om jag blir sämst eller går ner minst. Kram fina du! Hur är det?

#7 - - n:

❤ Jag är på!!! Nico, 169 cm, 50.2 kg.. Tänker på dig finaste du! <3

#8 - - Millie:

Mille. 161 cm, 44 kg...... ❤

#9 - - J.Lo:

❤ Nu är det dags att ta tag i detta igen!

J.Lo

153 cm

46,6 kg



Tänker på dig och allt du har gått igenom, trots att jag inte är så bra att kommentera, så berör du mig djup! KRAMAR



#10 - - Aggie:

Jag vill vara med! <3

#11 - - nadja:

❤ jag tror att jag är med, men tävlingar funkar inte alltid så bra för mig så jag kanske hoppar av efter ett tag bara så du vet. men jag MÅSTE göra nåt nu! klockan är halv sex på morgonen, jag har varit vaken i snart två timmar och äter nu en fryspizza till frukost... fuckin' great start!

jag väger mig imorgon bitti.



puss

#12 - - Nina:

❤ längd: 174cm vikt: 63,1kg

Lycka till! :)

#13 - - Althea:

❤ Jag vill vara med och tävla. Har gått upp så mycket nu att jag kan behöva lite extra pepp för att sluta hetsa och faktiskt gå ner i vikt!



Namn: Althea

Längd: 168 cm

Vikt: 60,1 kg



Kram!

#14 - - meloncandy:

❤ Jag är gärna med om det inte är försent :)

längd: 166cm vikt: 54,1kg

#15 - - dream:

❤ 156cm 68,6kg

#16 - - feather:

❤ alla väger så lite här. men jag vill gärna vara med :)

164 cm, 58 kg

#17 - - Lina:

Kan man hoppa med nu?

I såfall

172 och 80 kg

Upp