Tankarna kom tillbaka.

Satt i duschen. Ansiktet mot knäna. Den varma vattenstrålen mot bröstet. Jag måste ta mer än 10 tabletter för att dö. Jag har prövat. Tio insömningtabletter hjälper inte. Skulle tjugo räcka?

Tankar&funderingar | |
#1 - - c:

sv ja då är det nära! man vill ju få det direkt!:D jag har bara kört med mina föräldrar, jag fyller inte år förrän i september så det är lugnt ;)

#2 - - PKB:

Hör av dig om du vill prata, okej? Nu har du mitt nummer! <3

#3 - - c:

sluta du får inte tänka så! du som är så underbar får inte försvinna, aldriG!! :( <3<3<3<3

#4 - - elin:

nej, tänk inte så.

#5 - - Ellinor:

Oh inte tänka så!! </3

#6 - - johanna:

Du ska inte dö, du får inte dö! Du får inte lämna oss<3

#7 - - atara:

Nej, fina du! Släpp de tankarna, tänk aktivt på någonting annat. Tänk på det som du uppskattar i ditt liv och vad du önskar av framtiden, oavsett hur små de sakerna är.

Det finns så mycket som kan gå på tok när man leker med livet. Det är omöjligt att veta vad som är en dödlig dos för vem. Men tar man 20 tabletter och inte får hjälp i tid kan man vakna 3 dagar senare som en grönsak. Det är inte värt det! Kram! <3

#8 - - Stjärnmullvad:

Om inte tio räckte, men var för många ändå, är allt över tio alldeles alldeles för mycket.

#9 - - h2o:

nej :( kämpa emot. snälla fina, snart kommer våren, och sommaren och allt annat som finns att se fram emot. stå ut <3

#10 - - c:

sv. thihi det ser jag fram emot ^^

#11 - - nadja:

hurru tuttan, den här sidan säger att jag behöver användarnamn och lösen för att kunna läsa. givs! :)



puss puss

#12 - - amanda:

Jag kommenterade här innan, trodde jag iaf. Men det jag skrev var; NEJ! Du får inte dö, du ska inte dö. NEJ!

Upp