Jag bjuder på kärlek

Tänkte såhär idag. Det är vår. Jag ska ljuga för dietisten. Jag ska ljuga för mamma. Så jag klär upp mig! Såhär ser jag ut när jag vardags-klär-upp-mig. Tog på mig vårjack och grejs.
Men vet ni? Jag har gjort en sån "omvandling" (hahah?!). För ett halv år sen hade jag pösiga, färgglada kläder. You know, märken som Sweet, Somewear eller Volcom. Försöker lämna den stilen! Jag har många kompisar som har sån stil men jag vill stå på egna ben (så att säga). Kan försöka slänga ihop ett collage när jag hade sånna kläder + att jag vägde mer då!

Men en fråga! Tycker ni detta är kul?

Nu ska jag gå och sy in dessa shorts, vill inte att det ska vara så utsvängda vid benet. ↓Fetto äckelmage!

Kommentarer
Postat av: malin

as snygg klädstil! Kan du inte börja lägga in dagens outfit, det är kul :) <3

2011-03-08 @ 15:42:06
Postat av: Sara

Vill gärna se mer bilder! :D

2011-03-09 @ 02:05:50
Postat av: Danni.

älskar dina ben. ♥

2011-04-07 @ 11:35:25
URL: http://expectopatronum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0