Crazy

Jag har fått jobb
I Norge
jag åker förmodligen under Januari någon gång

Helvete vad kul! Men jag är så nervös. Min nyblivna chef kommer ringa mig idag och ge mig all information.
OOOOOOOHHHHASHIT
Vardag&allmänt | |
#1 - - Ismael.:

Hur ska du lösa bostad osv? :o

#2 - - dream:

❤ oooh spännande!! vad ska du jobba med? :D

#3 - - Jack:

❤ gilla !!!! grattis !

#4 - - M:

ÅH! Fyfan vad jag är glad för din skull :D Grattisgrattisgrattis finasteeeee <3<3

#5 - - nadja:

sv: JA!!! fan vad kul! :D



#6 - - Millie, VIKTiga bloggen:

❤ GRATTIS! :)



Sv: Det förstår jag, så skulle jag med känna!

#7 - - Little J:

Åh, vad roligt! :) Grattis :D ❤

#8 - - nittiofemman.:

❤ Vad kul! Grattis! :)

#9 - - dream:

❤ sv ahh men det är ju bra! (mycket spring), men hur fick du jobbet? inget man bara hittar sådär väl? :P

Upp