Håll hårt i din goda vän, för där ute finns det gott om ormar

Jag vill inte strula till mitt liv igen. Men jag inte fortsätta som jag gör. Det är som jag måste tänka svält när jag vill hetsa och regelbundet då jag känner mig stark. Det kanske är så jag måste göra.
För nu mår jag så dåligt över min vikt så jag gråter varje dag i duschen.
Vågar inte träffa mina gamla kompisar pga min vikt. Att jag har gått upp så mycket sen vi egentligen sågs sist.
Jag försöker köpa hem "safe food" så jag har det hemma hela tiden. Men pengarna räcker inte till. Får inget stöd från pappa för det. Jag måste ju spara tills jag flyttar, så det går inte så bra alltså.
Har glömt säga att jag ska flytta till Stockholm. Inget Norge alltså. Kör Stockholm ist!!
Men ja. Vill ge upp.
Vill vara med Mikaela!
Vardag&allmänt | |
#1 - - Shio:

Stå stark. <3

#2 - - minnie:

men vaaaaaaah? sthlm?! yaaay då måste jag ju få träffa dig igen :D och jag vet att du är snygg oavsett vikt! oroa dig inte. puss på dig finaste ❤

#3 - - svårt:

❤ Ibland behöver man andas när man ramlat ner, för att sedan ha kraft nog att klättra upp igen. Kämpa på<3

#4 - - Mikaela:

<3

Upp