Over my head

Jag vet inte varför. Men jag hade med mig tre månaders antidepressiva tabletter till Stockholm. Nödutgång?
Det gör så ont alltihopa. FAN. Vill bli full. Vill göra bort mig.
Vardag&allmänt | |
#1 - - sofia:

Nej precis, du mår bättre! och har därmed bättre förutsättningar för att VERKLIGEN må BRA. Nu behöver du inte fokusera på att sluta spy, sluta skära dig, utan "bara" fortsätta. Det är först nu som du har alla förutsättningar! Man ska inte pangpoffhejdå så fort maten fungerar.

Så jag tycker minsann att du ska kontakta dom, och berätta läget. Att du mår BÄTTRE, men vill må bra och är rädd för att trilla ner igen. Typ?

<3

#2 - - C:

❤ Sv: den ligger i Danderyd, men de tar emot patienter från hela Stockholm. I vilket området bor du, om du vill berätta? Jag bor i Bromma, så tillhör ju inte alls deras upptagningsområde egentligen. Men jag tycker det är värt 40 minuters resväg dit, för att de är så pass bra.

Upp