Helg med familj och vänner

Jag har varit hemma hos mamma i helgen. Varit i min hemstad.
Mamma frågade om jag åt ordentligt.
Jag känner att jag har gått ner i vikt, men inget jag trodde syntes. Dock ser mamma allt och vet mitt förfluta med maten.

Min pappas sambo sa att hon tyckte jag lyste och såg fräsch ut.

Jag känner mig fräsch.
Faktiskt.

Känner mig inte smal. Men känner mig bättre.

Till mamma svarade jag att jag inte äter lika mycket som jag gjorde när jag bodde hemma. På gott och ont. Jag menar, jag spyr inte längre, hetsar inte som jag gjorde förut. Men är rätt dålig på att äta ordentliga måltider.
Men när jag var hos mamma så åt jag på mig, haha. Åt riktigs måltider. Åt frukost. Vilket jag oftast inte gör nuförtiden.
Så just nu känner jag mig helt slut.
Vardag&allmänt | |
#1 - - sofia:

❤ vad glad jag blir för din skull vännen! Du är grymt bra!!! <3

Upp