Fan

Jag kanske låter sjukt fjantig nu. Men jag funderar på att åka hem. Flytta hem igen.
Jag har inget här.
Jag måste säga upp mig från jobbet.
Jag funkar inte. Jag kan inte gå på toan.
Jag är helt borta.
HELVETE!
Vardag&allmänt | |
#1 - - Amanda:

❤ Du klarar detta! Du är stark, jag vet det och du vet det innerst inne. Låt inte de andra få ha rätt!

#2 - - minnie:

men neeeeeeeej! du har ju mig ❤❤❤

#3 - - sofia:

Men vad har hänt!? :( <3

#4 - - agnes:

att flytta hem behöver inte vara så illa som man tror. jag hoppade av skolan i stockholm för ett halvår sedan, flyttade tillbaka till min norrländska mellanstora stad, och jag är fan glad att jag gjorde det. xo.

#5 - - nadja:

bit ihop ett litet tag till hjärtat! du har varit stark så länge nu så det är bara naturligt med ett litet bakslag.

Upp