Jag ska flytta till Norge

Jag slutade jobba natt i torsdags. Det känns bra. Är trött på det där.
Men då kommer frågorna igen. Vad ska man göra nu?
Jag har ett roligt besked. Jag är så glad och ser fram emot detta.
Jag ska flytta till Norge.

Jag har sökt några jobb. Ska såklart söka mer.
Det skulle vara så skönt att komma härifrån. Jag måste faktiskt bort.
Min psykolog beundras över mig hur jag bra jag egentligen klarar så mycket själv. Detta skulle vara det gyllene chansen att visa för mina föräldrar att jag klarar så mycket själv. Även om de inte tror det.

Jag har funderingar om hur jag ska göra med denna blogg. Jag skriver inte så mycket i den. Och jag har faktiskt inget att skriva. Mitt liv rullar på. Jag kämpar för att ena dagen bli frisk och andra dagen att bli smal. Har ändå inte riktigt kommit över tröskeln att jag ska bli fullt frisk. Kan dock säga med ett leende att det var längesedan jag verkligen hetsade. Hetsade stora mängder.
Jag får fundera lite på hur jag gör med denna blogg ett tag till.

Men iaf jag ska till Norge! SÅ JÄVLA KUL!!!!
Vardag&allmänt | |
#1 - - Edet:

❤ ÅH, grattis finaste! Så glad jag blev för din skull! Själv är min dröm också att flytta till norge och jobba där, av precis samma anledning som för dig; att få komma bort!

#2 - - dream:

❤ grattis vad kul !

vad söker du för jobb?

#3 - - M:

så jävla glad för din skull!!! <3

#4 - - steffi:

❤ OMG NARROW!!! DET KOMMER GÅ SJUK JÄVLAR BRA!! kör hårt. bättre start på det nya året finns det nog ej!



HOPPAS DU FÅR EN BRA START PÅ DET NYA ÅRET! BLIR FRISK OCH GLAD, LYCKLIG OCH ALLT ANNAT DU ÖNSKAT DIG!GOTT NYTT ÅR!<3



vad ska du hitta på imon?

#5 - - nadja:

❤ FAN VAD KUL! och din psykolog har så rätt - du är sjukt stark!



jag tycker att du ska ha kvar bloggen men hålla den på sparlåga och bara skriva när du själv känner för det. vi som följt dig länge blir ju glada av varje uppdatering, oavsett hur ofta eller sällan de kommer.



pussar och gott nytt år!

#6 - - Enola.:

❤ Jag hoppas att du kommer fortsätta med din blogg. Gillar den väldigt mycket faktiskt.



Låter hemskt kul att flytta! Har släktingar som bor i norge. Gillar det. Alltid lika kul att dra norge-historier!!

#7 - - spets:

❤ Hej! åh vad kul med Norge! jag ska kanske gå gymnasiet där. pusskram!

Upp