.Allt är bara fucked up. som ni kan läsa.

Alltså jag är så fuckat jävla arg! AA som ni kanske läste i andra bloggen. Jag gick ut, rökte upp hela mitt jävla paket cigg. Bara för att.. ja göra något. Inte spricka. Tillslut tog jag bara munbloss för jag orkade inte. Mina ben skakade. Fy fan vad arg jag var/är. Sorry. Jag försökte få killen att komma till mig. Men han låg i sängen redan, sa att jag fick komma till honom ist. Ne.

Men aa detta hade jag på mig ikväll dårå. Finklädd och finklädd. Men för mig är det det! Men mitt ansikte är fucked up ful så tog bort det lite fint. Ni ska få en bättre bild på mitt fucked up ansikten nån annan dag.

haha syns det att jag har strumpbyxor på mig. ehh naaaee.


Usch. Det är när man tar sånna här kort man verkligen ser hur tjock man är. Fail.
+ ser ni the wonder klackskor gör?! Fan. ska bara ha klackskor på mig. Ännu mer fail.

Kommentarer
Postat av: malin

underbar klänning tjejen :*

Och så tycker jag att du har jättefin kropp. kolla bara dina nyckelben och dina axlar. FINT! Du är fin!

2011-02-19 @ 04:30:11
Postat av: atara

Du är så fin! Blir så himla avundsjuk. Du har så snygga nyckelben. Jag blev bara med munnen öppen när jag läste om det där mongot. Hur kan man vara så känslokall? Och hur kan hon påstå att hon har en aning? Morr!

2011-02-19 @ 14:40:50
URL: http://atara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0