I expected to fail

Hej. 
Jag vet inte vart jag ska ta vägen.
 
Livet är inte längre roligt. Har det någonsin varit roligt?
 
Jag har en ny blogg för er som vill följa min resa. Ännu en gång. 
Kommer inte skriva ut den här. Ni får fråga efter den. 
 
Ni är bäst! 
Vardag&allmänt | |
#1 - - e.:

Jag vill såklart ha adressen till den nya bloggen! <3

#2 - - nicolina:

❤ Gulle vad händer? :( Får jag fortsätta följa dig?

#3 - - coffesmokesdietcokes.blogg.se:

❤ jag vill oxå gärna få följa med till den nya <3

#4 - - Ellinor:

Jag vill gärna fortsätta följa dig om jag får ❤

#5 - - M:

hade gärna velat ha den nya bloggen <3

#6 - - nicolina:

❤ Sv: Men åh :( Du ska ju må bra!!! Prata med mig om du vill!

#7 - - Ellen:

Jag vill gärna ha adressen till den nya bloggen!❤

#8 - - Emma:

❤ jag skulle jättegärna ha adressen till den nya bloggen!

#9 - - Blondie:

❤ Hej Narrow =)
Vill gärna fortsätta följa nya bloggen. Ta hand om dig <3
/Blondie

#10 - - Atara:

❤ Oj nej Narrow. :( Jag vill gärna fortsätta följa dej. Du kan maila mej din nya adress om du vill.

Kram! Ta hand om dej. <3

#11 - - Novalie:

❤ jaaag vill!!! Snygging :*

#12 - - Atara:

Tack! ❤ Men... Adressen syns inte i e-post fältet (detta är så typiskt mej, vet inte om det inte är jag som inte kan eller om det blivit något fel), kan du skriva en gång till? Du behöver inte publicera den här kommentaren.

Kram! Hoppas du mår bättre idag.

#13 - - Sara:

❤ Jag fortsätter gärna att följa dig!! <3

#14 - - Therese:

❤ Jag vill gärna ha din adress till nya bloggen (:

#15 - - Therese:

❤ Kan jag få den nya adressen ?

#16 - - h.:

❤ jag vill gärna, om jag får

#17 - - elin :

jag vill väldigt gärna följa dig! (och du har mig på facebook) ❤

#18 - - Lisa:

❤ Jag vill gärna ha den adressen också <3

#19 - - I:

❤ Skulle jätte gärna ha den nya adressen!! ♥

#20 - - Lisa:

❤ Hej, har du någon ny blogg? Jag har svårt att lämna dig :( /Lisa

Upp