Beautiful people

Tack för alla gratulationer igår.


Kom på nu att jag inte har spytt på 2,5 månad.




Det har hänt något med mig, mitt huvud är klart. Jag mår så jävla bra. Rent psykist. Om jag hade vetat för ett år sen att jag skulle sitta här och skriva detta, skriva att jag inte längre känner någon ångest över livet skulle jag ALDRIG trott på det.
Hade jag för ett år sen trott att jag skulle ha ett uppehåll på 2,5 månad från spyandet hade jag bara skrattat och skärt mig i handleden.
Kändes så långt borta, så omöjligt, fysiskt omöjligt.
Men jag står på andra sidan nu. Jag saknar inte att spy.
Jag har inte heller skärt mig på ca ett halv år. Det är också helt otroligt. Mina armar är läkta och det är stortsätt inga ärr. Små ljusa ärr.
Det är framför allt min förtjänst att jag nu sitter här. I mitt egna rum, själv i Stockholm. Mina pengar. Mina handligar och framgångar. Min.


Och jag känner mig så jävla stolt.
Jag ger mig själv en klapp på axeln.

Vardag&allmänt | |
#1 - - Anonym:

❤ Du är grym! Jag inspireras av dig att du kommit såhär långt :) Fortsätt vara stark!

#2 - - Ellinor:

Jag är så himla glad för din skull, förbaskat bra jobbat av dig! Du har verkligen tagit dig upp från botten, otroligt <3

#3 - - hanna:

❤ Vad kul att du lyckats så bra! Och grattis i efterskott.

#4 - - Anonym:

Du är ett jävla bra bevis på att allt går, jag är så otroligt stolt över dig. ❤

#5 - - julia:

❤ fyfan vad du är bra! bäst! du ska vara stolt och jag ger dig en cyberkram! alltså, fan vad stolt jag blir, du är så jäkla bra! <3

#6 - - Jessica - En flicka som är stark:

❤ wow, du är grym!

#7 - - T.:

❤ Jag läste din blogg förut, för några månader sedan, men slutade sedan, hade inte tid. Och nu när jag kikar in igen så blir jag så glad, så glad, så glad! Du utstrålar sådan styrka i dina inlägg, och jag beundrar den verkligen. Fortsätt på det här spåret!

Kramar!

Upp