Vikt vikt vikt vikt

Vågen
Den där jävla helvetes vågen.
Jag skulle inte väga mig. Men jag gjorde det igår.
Denna gången gör den mig inte ledsen. Inte arg.
Men den gör mig heller inte glad eller lycklig.

Jag känner att jag har gått ner i vikt. Kläder sitter löst, bhn är förstor.
Jag har gått ner.
Men vågen visade - 1 kg nergång.

Muskler?
Kanske. Genom mitt jobb, genom vattengympa.
Men jag hade ärlig talat trott jag hade gått ner mer.

Men vad FAN spelar det för roll?

Nej vågen får samla damm nu.

Vikt&mått | |
#1 - - Tiny:

Tänk på varför du gör det här. Om du vet med dig att du blir smalare, att bli smal är ju ditt mål, så ska du inte stirra dig för blind på siffrorna. Ibland tar det lite tid för vågen att hinna ifatt kroppens race också, så försök att chilla och vara glad över det du åstadkommit. Kämpa på, fina! <3

Upp