Svar till Jessica

❤ Heej! Det här kommer låta väldigt konstigt. Har följt dig ett tag och faktiskt blivit taggad på att själv gå ned i vikt.. försökt för för för länge men lyckas aldrig. Skulle du typ ha något emot att jag skickade matschema eller något till dig.. du behöver inte svara eller så.. tror bara att jag själv blir mer motiverad.. om du förstår? :p 

Bra blogg förresten!
Hej Jessica!
Jag blir lite ledsen när du säger att du läser min blogg och blir taggad på att gå ner i vikt. För det är inte det jag vill. Jag har i ett år försökt att bli frisk. Främst frisk från bullimi. Upp och ner gångar har jag haft. Men har kommit en lång bit på vägen.
Jag vet inte vad jag skriver om i min blogg egentligen. Om allt och inget. Klaga och ventilera. Men jag vill verkligen inte sluta skriva. Inte nu, inte än. Är inte redo, inte färdig.
Jag har gått ner i vikt sen jag flyttade hemifrån. Vilket är reslutet av att jag slutat hetsa, som jag gjorde när jag bodde hemma. Men jag ska vara ärlig och säga att det beror även på svält. Omedveten svält. Min kropp går på ingenting. Jag äter egentligen på tok förlite. 400-1000 kcal på en dag. Plus att jag har ett väldigt krävande jobb men mycket lyft och städigt stående och gående.
Jag har ännu inte vågat väga mig, men JAG ser att jag har gått ner i vikt. Byxerna sitter löst och bhn förstor. Jag har ingen aning om hur mycket det handlar om, kilon eller gram. Borde inte bry mig, men såklart gör man det.
Vardag&allmänt | |
#1 - - sofia:

:) skulle vara sjukt kul att träffa dig om jag åker upp till stockholm snart :)

Du har så rätt - mat triggar sjuuukt mycket... jag har på sätt och vis flyttat till min lägenhet igen (iaf under tiden min bror är iväg på jobb och jag gör iordning lägenheten..) och här har jag inte alls lika mycket mat, jag har gränser och jag ser till att inte ha allt för mycket "fel" mat. Jobbigt när ens föräldrar inte förstår, men det känner du säkert igen.

Kram! <3

Upp