white blank page

"Hoppa framför ett tåg"
Orden ekar i mina öron. Blicken från min psykolog. Oroande. Mina ögon trötta och utmattade.
"Narrow, jag är orolig över dig. Riktigt orolig. Har varit det ett tag och nu måste det ske något för det har bara gått neråt. Jag tänker ringa din läkare"
En lättnad på något sätt. Mer medicin. Mer tester och pepper som ska skrivas. Men ändå en lättnad. Någon tar mig på allvar. Jag mår inte bra. Vad kommer hända nu? En inläggning. Kontakt med mobilateamet igen. Jag har ingen aning.
Min tomma blick i spegeln. Jag ser varenda människa som en gång har skrattat och pekat på mig. De har växt upp. De är ute i världen. Medans jag är kvar i min källare. I min kalla källare. De kommer fortsätta skratta åt mig.
Jag har sett inläggning som sista utvägen. Sista ingången mellan liv och död. Är jag där nu?

Vardag&allmänt | |
#1 - - h.:

❤ jag känner igen mig så himla mycket, både om att man själv står kvar och stampar på samma plats. och det där med inläggning eller inte. ta hand om dig

#2 - - h2o:

de ska bara våga ge mobila teamet som förslag, inte fan hjälpte det förra gången.

du behöver riktigt hjälp och du VILL HA riktig hjälp.

håller tummarna för dig.

#3 - - a:

det gör alltid så ont i mig när jag läser din blogg. vill inget annat än att du ska må bra narrow. om du har insett att inläggning är sista utvägen, tycker jag verkligen att du ska ta den chansen. det är inte alla som vågar göra något för att må bra, men jag vet att du gör det. kämparflicka.

#4 - - R:

❤ Jag känner igen mig i så mycket av vad du skriver och jag dränker mina sorger i Melissa Horn. Blir det bättre? Styrka till dig <3

Upp