It's okay not to be okay

Jag stirrar på min reflektion i spegeln ...
Varför gör jag det här för mig själv?
Att förlora mitt sinne ett litet fel.
Jag lämnade nästan riktiga jag på hyllan ...

Att förlora allt i oskärpa i början!
Att se är att bedra, drömmer är att tro.
Det är okej att inte vara okej ...
Ibland är det svårt att följa sitt hjärta.
Tårar menar inte att du förlorar, alla får blåmärken.
Bara vara sann mot vem du är!





Tankar&funderingar | |
#1 - - steffi:

jag håller så inimed allt! finaste narrow, önskar du insåg hur vacker du egentligen är. i mina & hela världens ögon är du det ❤

#2 - - Little J:

Jag med, vilken dröm. Men är det värt det? Kommer det bli bättre? Kommer din pappa verkligen bli nöjd? En del människor blir ju aldrig det. Kommer du verkligen var nöjd och må bättre? Jag har sett bilder på dig och jag tycker att du är fin. Så jag tror inte någon annan skulle tycka att du var ful heller.

Ingen är perfekt. Så är det bara..

Mm, men soppa är bra! Och du måste ju få i dig lite näring iaf! <3

#3 - - Little J:

A, jag förstår din tanke.. Och kanske är det så, kanske blir han nöjd då.. Men det är sjukt, han borde älska dig oavsett och känna sig stolt över dig i alla lägen. Du har varit med om så mycket och ändå kämpar du vidare, det är styrka om något! Vilket han borde vara glad över, och stolt över. Att hans dotter är så stark.. <3

Skriver det i epost ^^

Minimalistic är användarnamnet iaf :)

Upp