Igår. Idag. Om tre år.

Allt är som vanligt. Pointless.
Idag i skolan kom det en tjej och hade föreläsning om destruktiva förhållande. Egna erfarenheter. Statistik och hur man ska gå till väga om man själv är i ett. Eller om man känner någon som är i ett sånt förhållande. När hon stog där uppe så kände bara jag att jag vill göra detsamma.
Beröra!
Det vill jag göra. Informera och beröra. Men jag skulle aldrig kunna stå framför massa folk och prata om något liknande.

Igår.
+350 kcal
-300 kcal

Idag.
+380
-650

Mat&träning | |
#1 - - Stjärnmullvad:

Jag tror, att det skulle du nog!

#2 - - steffi:

❤ hur klarar du av att äta så lite?

finaste narrow, det skulle du lyckas förbaskat bra med!!! du berör mig medans du skriver. ibland gråter jag när jag läser det du skriver! så duktig är du!

#3 - - cherry:

❤ Absoluut finis :) står i epostfältet!

#4 - - steffi:

❤ sv: det kommer du få. narrow det är precis vad du ska göra, känner det på mig. du ska beröra. du berör redan!!

#5 - - Danni.:

åh gud, du måste ju gått ner jättemycket nu när du äter så lite. <3 önskar jag hade din diciplin. ♥

Upp