When the drogs don't work you get high on life

Jag har fått jobb. Nattjobb. Alla som jag har sagt det till skämtar och säger "det passa dig ju perfekt som bara sover om dagarna". Fast håll käften förfan. Jag blir så irriterad. Detta kommer från de som också vet om min psykiska ohälsa och min mentala trötthet. Att det är därför jag sover om dagarna. För jag sover som en vanlig person om nätterna med.
Nu ska jag få ihop så mycket pengar. Köpa en ny datorn. En ny mobil. Och sen en lägenhet. Flytta. Få ett eget liv. Mina egna regler och rutiner. Min mat!!!!!!!
Här hemma har jag inget utrymme att ens kunna försöka bli frisk. När jag jobbar går det bra. För då är jag inte hemma och kan hetsa. Det går heller inte att svälta. Men när jag är hemma, ledig från jobbet någon dag så kollar jag i kylskåpet och ALLT som finns där inne är sånt som triggar hets.

bara så mycket babbel från min sida

Vardag&allmänt | |
#1 - - Edet:

Åh, så glad jag blev för din skull! Det här klarar du! <3

#2 - - steffi:

❤ du klarar dethär narrow, eller jag stöttar dig och tror i dig till max!!!

#3 - - dream:

så länge du har viljan kommer du klara nattjobbet galant, jag tror på dig!❤

#4 - - Anonym:

Jobb är bra. Jobb betyder rutiner. Rutiner är bra.

#5 - - julia:

❤ Jag hoppas att det kommer gå bra och jag önskar dig all lycka. Du är så bra och förtjänar det bästa, puss <3

#6 - - nadja:

❤ grattis till jobbet!

Upp