Matdagbok lördag

frulle - lättfil med hallon
mellis - 100 g keso
lunch - tacobuffe på stan. sallad, 1dl köttfärs, 5 chips och lite tacosås
mellis - lättfil med hallon och keso. 5 godisbitar
kvällsmat - kyckling med stekt paprika och tacosås. 5 godisbitar.

Fyfan vilken jobbig dag. Först ångest efter lunchen pga av att det kändes som jag åt mycket. Sen ville jag bara hetsa! Hetsa flera kg godis. Tog fil med hallon och sen keso. Godis stod på diskbänken och jag kom på mig själv proppa in 5 godisbitar i munnen. Stannade upp. Det räcker nu. Sen kom ångesten igen när jag hade ätit 5 godis bitar.
Okej? Vad är det för jävla tankar? 1 kg godis går bra om jag spyr efter. Men 5 godisbitar funkar inte att behålla utan ångest? Kom igen. Efter kvällsmaten kom jag på mig själv igen att äta godis. Var tvungen att gå och duscha.
Men jag klarade det!
2 dagar utan hets! yey applåder!
Mat&träning | |
#1 - - Hemlig:

Duktig!❤

#2 - - e:

❤ Så är det för mig med. Antingen hetsa sönder eller inget alls. Antingen eller. gillar din nya design!

#3 - - e.:

Bra att du klarat av 2 dagar utan hets :)

#4 - - -:

❤ Åh, du är så duktig hjärtat! <3

#5 - - Ellinor:

Du är superduktig! Man vill ju så gärna vara helt perfekt eller bara kasta sig in i hetsen, men jag tror att varje gång man klarar av att bromsa sig som du gjorde så blir man lite starkare. du är på rätt väg, det märks :) jag har flyttat långt ner i Småland men är hos mamma nästa gång om två veckor för att ha 22årsfest :D ja förhoppningsvis om allt går i lås och jag lyckas köra iväg mamma och får ha huset själv! du kanske möjligen är fri den lördagen och kan komma?? det vore hur kul som helst.. <3

#6 - - h2o:

grym grym grym.

du kommer märka att det är lättare att stå emot hets iom att du äter regelbundet, du kommer också märka att försöker du dra ner ännu mer på maten, kommer hetssuget bli större, osv.

men du är GRYM! klanka bara inte ner på dig själv m det skulle gå fel en dag. för en dag är bara en dag, inget mer.

<3

#7 - - s:

ÅH VAD DU ÄR BÄST!!!!!KOM IGEN NU NARROW!!❤

#8 - - Alice:

Bra kämpat!

#9 - - J.Lo:

❤ måndagsvikt: 46,2

#10 - - Lisa:

❤ Du är GRYM! Du har ju redan gjort förbättring:) regelbundenhet, och du klarade att stanna o bara äta några godisbitar.. det är så det ska va. något gott varje dag, så att man inte triggar hets. go go go girl!

#11 - - Little J:

Vad duktig du är! :) ❤

#12 - - Nina:

❤ Vet inte om tävlingen blev inställd men annars vägde jag iaf 62,7kg igår.

#13 - - Ismael.:

fast hetsen spyr ju du upp. och all den här maten behåller du. kommer du att klara av plussen på vågen då den första tiden eller skall du sluta väga dig? ♥

Upp