Breakfast

Jag har aldrig förstått det här med frukost. När man gör fina uppläggningar och det ser så jävla gott ut. Men aldrig att man gör det. Högst en gång i månaden. Om ens det. Men jag ska lägga ner mer tid på min mat. Så jag ska ha fina frukostar jag med. Jag är värd det. Vakna upp på ett fint sätt. Känna att jag vill äta frukost. Mums.


Men det får bli till helgen. Jag jobbar just nu och då blir det typ ett äpple till frukost. Fint.

 

Mat&träning | |
#1 - - Eriiza:

❤ Fina uppläggningar, men som sagt, hur ofta gör man i ordning så fint !? =)

OK, försökte gå det också, men fick hoppa av och blev sjukskriven fort.

Det låter bra, jag röstar på bakom örat, enkelt, stilrent, och man väljer verkligen om den skall synas eller ej. =)

#2 - - steffi:

❤ vet du vad? tänkte precis skälla ut dig för du ska hoppas av skolan, men du kommer lyckas så bra med det du tänker göra. tycker att du i framtiden ska beröra folk, vet inte hur men på något sätt och skriva, ja skriva! självklart ska du fortsätta skriva. jag gråter varje gång jag läser din blogg och du skrivit något, hah det är så fint!

#3 - - Lina:

❤ Åh. Bilderna.

Upp