When you sent me to the grave

Det gör så ont. Mina kompisar lämnar mig. Jag ligger i sängen. Gråter. Sover. Hetsar. Sover. Gråter.
En av mina närmaste kompisar ska ha 18 års fest och jag är inte bjuden. Jag fick reda på att hon skulle ha fest genom en annan tjej som är bjuden. Hon står inte närmare henne än jag.
Jag vill slå. Jag vill skrika. Men ist kommer några tårar som fort torkar.
Sen imellanåt kommer pappa ner och skriker att jag inte kan ligga i sängen mer.

Jag ska sluta gå till vuxen psyk. Sluta träffa min psykolog. Jag kan inte få mer hjälp än jag får nu och det hjälper inte. Jag har även skakat hand på att jag inte ska ta livet av mig medans jag är där. För då har jag slösat deras tid, som doktorn själv sa.
Vardag&allmänt | |
#1 - - hanna:

❤ Vissa vänner är helt enkelt skit, dom förtjänar dig inte isåfall!

#2 - - nadja:

vilken jävla subba! fattar hon inte hur ont sånt gör!? usch! och som jag förstått det vet dina vänner om det du utsatts för och borde därför ha extra mycket hänsyn till att du dragit dig undan en del på sistone. folk är så ytliga, så fort man inte är glad och rolig längre så vänder dom en ryggen. fega jävla idioter som är så rädda för att de inte vet vad de ska säga att de hellre undviker en. jag blir så arg! okej, nu drog jag iväg lite (som vanligt haha) men har ju själv så många erfarenheter av det här att jag blir så fruktansvärt arg när det händer någon annan.



många kramar och styrka (största klyshan, men jag menar det ju så, ja...)



#3 - - steffi:

börja om. jag vet. mycket begärt. men du är så sjuktjävlar fin. du vet när du hade bild uppe på dig på en skyddad blogg? den såg jag. du är så tusans vacker! börja om. ta tag i det. ja gvet, mycket begärt. det skulle inte jag klarat. men jag tror i dig oc hstöttar dig. du är perfektion. och jag hoppas du inser det sanrt!❤

#4 - - M:

Kämpa! Snälla, snälla du KÄMPA! Jag vet att jag inte har någon rätt att berätta någonting för dig om att det blir bättre och yadayada, för det vet jag faktiskt inte. Men det jag vet är att det finns ingenting som är värt att dö för! Livet är en gåva, hur fult och hemskt det än kan kännas så är livet, och just ditt liv, en fin gåva som ständigt ändras. Jag kan som sagt inte lova att det blir bättre men jag kan säga att jag tror (jag tror verkligen) att om du bara håller ut så kommer du komma ut på andra sidan som en stark människa. Med en framtid, med ett liv. <3

#5 - - Anonym:

Jag älskar dig, ge inte upp ❤

#6 - - Little J:

Oj, jag vill så gärna skriva något för att få dig att må bra, men vad kan jag säga som gör skillnad? Det är verkligen jättetråkigt att du inte blivit bjuden, har du frågat varför?

Och jobbigt med din pappa som inte verkar förstå?

Men sluta inte få hjälp, snälla! Jag håller verkligen tummar och tår för att allt ska bli bra för dig!

Massa kärlek till dig ❤

#7 - - Edet:

Det första stycket det är som taget ur min dagbok. Helt sinnes. Och jag förstår hur du känner dig... även om det inte är till någon tröst överhuvudtaget. Men du är hur fin som helst, jag har läst din blogg så länge jag kan minnas men tyvärr varit väldigt dålig på att kommentera. Men aja, du är fin <3.

#8 - - steffi:

❤ ÄNDRAT LÖSEN TILL BLOGGEN!!! FINNS I E-POSTFÄLTET!<3

Upp