Varför vill du stå med mig i regnet?

Idag ska jag INTE ligga i sängen hela dagen och sova. Kom precis hem från jobbet, jobbar som sagt natt, och jag ska gå och lägga mig. Satt klockan på fyra olika alarm så jag vet vad jag ska göra...
8.00 - 14.00 = gå upp
14.00 = äta lunch
15.00 = vara i stan
17.00 = hem, ta en timmes sovstund
19.00 = middag
23.00 = till jobbet igen
SÅ! Jag ska INTE ligga i sägen hela dagen.

Fick en kommentar från anonym som ville att jag skulle berätta lite om mig själv. Hur allt började och så. Jag har skrivit hur allt började för ganska längesedan. Men det inlägget finns här.
Jag är en 18 årig tjej och jag kallar mig själv för Narrow. Heter såklart inte det. Dock kallar Mikaela mig det när vi ses och i telefonen. Det är vårat internskämt bland folk. Kan berätta att Mikaela har jag träffat genom denna blogg. Hon har en egen blogg och vi började prata. Det är ganska precis ett år sedan vi träffades för första gången. Bara några dagar ifrån. Mikaela, som hon egentligeni nte heller heter, är min bästa vän. Ingen vet såmycket om mig som hon gör. Just pga av denna blogg. Och när vi träffades var vi båda som två öppna böcker för varandra. Har även lärt känna fina Johanna genom denna blogg. Älskar er  tjejer!
För ca 6 veckor sedan så hoppade jag av skolan. Jag klarade inte av det. Det var inte som en sten på mina axlar, utan mer som en stritsvagn. När jag hoppade av så lyftes den där stritsvagnen och direkt såg jag något litet till ljus. Då jag innan jag hoppas av kämpade varje dag mellan liv och död så käpmar jag mest med maten just nu. Jag ska bli fri från min bullimi.
Jag jobbar nu natt och får min första lön imorgon. JÄVLAR VAD MED PENGAR! Jagt är ju fan miljonär. Om man jämnför med de 1000 kr jag hade förut.
Jag bor just nu hos min pappa, flyttade från min mamma pga av att jag inte trivdes där. Direkt när jag flyttade så fick min mamma och jag en bättre relation. Men min relation med maten blev sämre, då pappa inte vägrar inse att jag har bullimi och vågar hjälpa. Vet inte vad han ska göra, även om både mamma, jag och min psykolog har sagt det till honom. Mamma ville och försökte hjälpa mig såmycket hon kunde med maten. Detta har nu resulterat i en viktupgång på 6 kg (sen jag flyttade till pappa).
En gång i veckan går jag til min psykolog på vuxen psyk. Hon är bäst.
När jag var liten red jag och ska ta upp det intresset igen nu när jag har hoppat av skolan och behöver något att göra på fritiden så jag inte bara ligger i sängen.
Imorgon ska jag beställa tatueringstid. Men vet inte vad jag ska tatuera riktigt. Hehehi
Vet int evad jag ska säga mer. Var det något mer så fråga gärna!

Vardag&allmänt | |
#1 - - steffi:

får jag veta vad du heter eller åtminstone vad ditt nman börjar på? jag tar bort kommentaren. bara nyfiken. om du vill bereätta självklart!❤



klart du ska bli frisk!!! och må bra, se hur jävla vacker du egentligen är. du är precis det du vill vara tror jag. skulle inte ödsla så mycket energi på att ljuga ,det lovar jag.



stöttar dig jätte mycket narrow!

#2 - - hanna:

❤ Jobbigt att din pappa inte vill inse att du är sjuk :/.

#3 - - Mikaela:

<3

Upp