You me at six

Jag väger mig varje morgon. Varje morgon uppdaterar jag till höger. Idag stod det på 69,1 kg. 2 kg på tre dagar. Kan leva med det! Mer ska jag ner.

Mycket viktsnack det blir nu. Det är det enda jag har i huvudet just nu. Mår somsagt bättre och då tar tankarna slut. Kan inte skriva om lyckliga saker. Vet. Låter sjukt. Eller ja lycklig är jag inte. Men wtf, det är väl en bra sak att jag inte har mågot att skriva i denna deppblogg. Så kommer bli mycket viktsnack just nu.

Vardag&allmänt | |
#1 - - a*:

Haha din överskrift fick mig att tänka på tröjan "I listned to youme@six before you did. just sayin'". Den är awesome

#2 - - Kirana:

hej. minns du mig? :)

tänkte bara kolla in här och se hur det går för dig..

du kämpar fortfarande ser jag. jag med.



undrar också hur man får inläggen i mitten av två menyer? skulle vilja ha så på min nya blogg (länk i epost) om det är okej.

puss

#3 - - c:

gått ner 2kg på tre dagar? wooh, imponerad :D

#4 - - Kirana:

åh tack så jättemycket!! :)

grattis till -2kg förresten!

#5 - - Danni.:

joo förresten, det är så att jag tänkte lägga till alla bloggar jag följer i min länklista, är det okej om jag lägger till dig? ♥ tänkte det är bäst att fråga innan, fniss

#6 - - paulina:

2kg på tre dagar? hur gjorde du??? :)

Upp