And I'm like fuck you

Anonym om Booty luv:
jag blir så arg på folk som dig. det är lätt att gå en dag utan mat. men att propitioneligt lägga ut 1500 kcal är svårare. därför är du bara lat som går hela dagen utan mat. lat lat lat. inte konstigt att du mår dåligt.
du kanske skriver fina texter. men hade du varit frisk så hade du inte behövt skriva dom. så gör alla en tjänst och bli frisk. så slipper vi dig.


Jag vet att jag verkligen inte borde bry mig om dessa kommentarer. Och jag vet inte varför jg lägger ner tid på att tänka på vad hon/han menar. Är man lat om man mår dåligt, om man är sjuk (hon/han säger ju själv att jag inte är frisk). Blev jag lat för jag ligger hemma för jag inte klarar av att vara bland folk? Är jag lat för jag måste ha övervakning hela tiden för att inte ta mitt liv? Är jag lat för jag riskerar min hälsa? Som att jag har valt att vara sjuk? Som jag har valt att vilja dö? Mitt mående beror inte pga av maten utan mitt mående reflekteras med maten. Därför går jag till vuxen spyk och bup två gånger i veckan för att reda ut det ena och andra för att må bättre. Kanske går det bättre med maten då. Kanske inte. Jag orkar inte försvara mig mer. Läs inte min blogg om du tycker den är dålig och blir arg av mina texter. Fuck u!

Och till samma inlägg fick jag en kommentar från "Alexandra" som inte skrev någon blogg. Och din kommentar tar jag åt mig tusen gånger mer än den där från "anonym". Heart 2 all of you♥
Frågor&svar | |
#1 - - Minna:

Sv; Har skickat lösen till dig söte! =)

#2 - - elin:

det är inte lätt. hade det varit lätt att vara frisk hade vi alla varit det redan. puss.

#3 - - Emah:

Åååååh blir så förbannad! Jävla fitta. Saken blir ännu värre av att kommentaren är anonym. Ta inte åt dig. Du är världens bästa. Puss påre! <3

#4 - - h2o:

jag håller med om att det är svårare att äta regelbundet än att svälta, varför? för att äter man så känner man. svälter man så trubbas man av och bryr sig inte om någonting.

men att kalla det lathet? är det lathet att vara sjuk och må dåligt?

förstår verkligen inte hur man tänker när man går in på någons blogg endast för att skriva en sån kommentar. om man nu vet att personen som skriver är sjuk och självmordsbenägen, hur rättfärdigar man då en sån kommentar? hur VÅGAR man när man vet att personen är redo att ta sitt liv?

du säger att du inte tar åt dig men jag vet att det här är något som kommer fastna i ditt huvud och jag vill att du ska veta att den här personen har fel och att du INTE är lat. det handlar inte om det. du fösöker ju tom skaffa hjälp. du är inte lat. det är inte ditt fel att det är som det är.

jag är ledsen att du behöver stå ut med skit från anonyma människor. <3

#5 - - Moa:

Jag tkr du är smart som skriver ut dig på en blogg. drf blir jag så jävla irriterad på den där anonyma kommentaren! Bara så jävla onödig! Men jag tycker din blogg är skön att läsa för att jag själv känner igen mig i det.. Skit i kommentaren! Fortsätt kämpa, synd att jag inte kan hjälpa dig!



Kram

Upp