Help me, please

JAG SKA TATUERA MIG!
Men jag vet inte vad. Jag är kär i ettan och de två sista eller nee jag älskar alla! ALLA SÄG VAD NI TYCKER!
Ska jag skriva något vill jag skriva "This too shall pass", "Follow your bliss" eller "How far is heaven?"











Perfektion&thinspo | |
#1 - - Jojjo:

Den nästsista bilden med texten "How far is heaven?":)

#2 - - h2o:

sv: precis :/ fy att det ska vara så svårt att vara snäll mot sig själv.



gulle dig<3

#3 - - B:

Jag tycker att du borde vänta tills du mår bättre innan du tatuerar dig =) Hjärnan är ju inte helt förnuftig när den mår dåligt.. Vilket innebär att det finns en stor risk att man ångrar det när man kommer ur sitt dåliga mående. Och man börjar tycka att tatueringen påminner om den dåliga tiden i sitt liv, tiden man helst inte vill komma ihåg.



#4 - - nadja:

hej!

jag tycker inte att du ska göra längs med ryggraden, för då "förstör" du hela ryggen om du senare vill göra en större tatuering. ryggen är ju den största och bästa ytan vi har för gaddningar så den ska man vara noga med. tycker jag iaf! :)



kram på dig!

#5 - - c:

4,5 eller 6 gillar jag mest och då follow your bliss ^^ men alla var fina!

#6 - - amanda:

Tycker du ska vänta ett tag innan du gaddar dig. Jag tycker att tatueringen ska betyda något för dig, inte bara för att det är snyggt. För när du är 80 kommer du sannerligen ändrat smak när det gäller vad du tycker är snyggt. Men om du tatuerar in något som verkligen betyder något, vet du iallafall att den står för något, och att du gjorde tatueringen för en anledning. Inte bara för att ha en :)

#7 - - elin:

sista bilden, how far is heaven?

#8 - - lizzie:

ååå ja vet en skitsnygg tatuering om du gillar pistolen på första bilden! hittade den på stylesearch å har den på datorn om du vill att ja ska skicka? :) haha du kanske redan har bestämt dig nu eller inte alls kmr tycka om den, men ja tycker den är så ball bara! kände mig lite tvungen å kommentera :)

Upp