Det är bara en tidsfråga

Vi åt tacopaj till lunch. Magen gjorde ont, den spände och det tryckte uppe i strupen. En efter en gick alla ut ur lägenheten. Med tunga pjäxor och stora jackor. "Här! Köper du läsk, snacks och bröd?!" Mamma ger mig en 500 lapp. Efter att de går springer jag in på toaletten och spyr upp tacopajen. Det gör inte längre lika ont i magen. Jag sätter på mig skorna och går ner mot ICA. Alla som jobbar där är från sverige och överallt är majoriteten svenskar. Ibland ser man någon norsk och dansk. Jag köper en cola zero och en mineralvatten. En påse ostbågar, en påse chips och en påse bröd. Går mot kassan. Godishyllorna. Tre 200 grams choklad åker ner i korgen. kollar inte vad det är för smak eller vad det är för sort. Tänk inte. Gör bara. Det går på 235 norska kronor. Vilket är 267 svenska kronor. En chokladkaka kostade 34 norska kronor. 38 svenska kronor. Narrow gör bara. Tänk inte! Jag gjorde. Det var något tungt på bröstet när jag gick mot stugan. 600 gram choklad senare ligger jag på toalett golvet. Knogarna röda och ögonen våta. att jag ska vara så svag. Hetsa och sen ligga och gråta. Varför så svag. På min semester. Det gårinte att skylla det på att jag inte har ätit ochbehöver näring och därför jag hetsar. För jag har ätit sjukt mycket. Nu säger jag inte bara det. Nej, jag har ätit sjukt mycket. Lika mycket som min mamma. Jag har fått min näring, jag har fått mat. Men mitt psyke har totalt ballat ur.

Okej. Hej där!
Varit borta i några dagar och det var skönt fast samtidigt längtade jag hem något sjukt mycket. Jag åkte skidor på förmiddagen och sen efter lunch när vi åkte tillbaka till våran stuga så stannade jag där medans alla andra åkte vidare. Jag var så trött. Ville bara gråta, ville bara skrika. Jag hetsade och sov. "Du sover bort ditt liv!" Sa mammas kompis till mig. Om jag ändå kunde sova bort mitt liv. Om jag ändå kunde. Jag försöker.


Vardag&allmänt | |
#1 - - Anonym:

gumman <333333

vi kommer klara det här, ta oss ur skiten, vi är starka tillsammans

#2 - - johanna:

Önskar jag kunde rädda dig. du är inte värd den här skiten! <3

#3 - - AgnesAna:

hej!:) gillar din blogg sjukt mycket, kan se mig själv i dig så mkt :o



och just det, dom som vill får gärna kika in på min nystartade pro ana-blogg :)



www.perfektionsprocessen.blogspot.com



:)

#4 - - Alis:

Söta fina du, du är inte värd detta. du ska inte vilja sova bort ditt liv, du ska njuta av det, det är underbart. du kommer klara att ta dig ur detta. det kommer bli bättre, nån gång. kram

#5 - - rebellenoir:

sv: Är jag snygg? Ska du säga snygg-fan! Du har ändå lyckats gå ner jäkligt mycket babe :) PUSS!

#6 - - c:

sv ja jag fick ingen kommentar om det :P men vad bra tack ^^

#7 - - PKB:

Var rädd om dig du fina! Du kan sluta spy. Du kan, jag lovar <3 Puss

#8 - - Jojjo:

Fina <3

Upp