Please don't go

Jag sitter på bussen påväg hem. Träffade BÄSTA Mikaela efter skolan. Vi åt mudcake aka kladdkaka. Vi är bäst! Men vi njuter av varandras sällskap och bränner de kalorierna med glädje så det är fan helt jävla ok! Ingen tvekan, hon är bäst! Jag ska på körkortsteori nu... mums! Ett skott i pannan. Sen en promenad till en kompis för temys. Jag är faktiskt glad idag! Humörsvängningar? Absolut inte! Ta hand om er!
Vardag&allmänt | |
#1 - - Alis:

glad att du är glad sötnos :)

#2 - - c:

söt du är! jag läser också körkortsteori nu.. drygt x) hur går det för ig? har du kört mycket?

#3 - - johanna:

Härligt!! <3

#4 - - c:

förresten vet du vad jag kom o tänka på nu när du har mitt lösen? om du vill så kan du få gästblogga ^^ om du känner för det nångång

#5 - - Mikaela:

Du är bäst gumman! <3

Upp