Humörsvängningar, big time!



Så jävla sjukt. Något hände. Inom mig. Loggade in på hotmail och jag hade fått ett mail från bästa Kip. Fick sätta mig ner och jag fick tårar i ögonon. Det var nog då det hände något. Energi. Ljus. Lite styrka kom tillbaka. Allt känns inte lika värdelöst och hopplöst längre. Ser lite hopp. Sånna ord är guld värda och jag har Kip att tacka för den styrka jag nu fick. Jag kommer orka ta mig upp från sängen imorgon. Jag lyssnar på musik som alltid har fått mig på bättre humör och nu boostas det ännu mer. Hur sjukt är inte detta då? Jag var nära på att ge upp tidigare ikväll. Eller jag hade gett upp istortsätt. Humörsvängningar? Big time! Men bra ändå, för jag vet inte vart jag hade tagit vägen om natten hade fortsatt likadant som kvällen började.
Så nu tänker jag, kl 01:58 hoppa in i duschen. Betrakta mitt fett ännu en gång, komma på att jag inte kan äta mer skit och sen sätta på mitt element på max så jag nån gång kan sova. Jani, jag ser ljuset igen. Även om jag känner för att gråta så vet jag att om vågen är snäll på nyår så kommer jag vara för glad för att gråta.
Tvättar bort de intorkade tårarna och ser reser mig upp igen.
Vardag&allmänt | |
#1 - - Em:

Sv: Nä Småland:)

I kalmar län:)

#2 - - a:

Oh, fint att det löser sig för någon iallafall..

#3 - - atara:

Åh! Lycka till! Det är ju de första veckorna som är svårast, sen lär det ju ska bli så att man inte ens vill ha någonting med vitt socker i. Hoppas det går bra för dej. :)

Upp