Men det är när man ser att man blöder det gör ont



Jag är så trött. Jag har försökt de senaste veckorna att vara glad men när svackorna då kommer, då kommer dom hårt. Allt känns så jävla dåligt. Jag vet inte hur mycket mer jag orkar. Jag vågar inte ställa mig på vågen, för jag bara failar. Hallonplanen sprack. Jag är bara misslyckad. Jag kommer aldrig gå ner i vikt. Min kropp är van vid träningen att den hjälper väl inget. Chokladen hjälper inte, men ändå äter jag! Jag är trött och helt slut. Började gråta när jag var påväg hem, det var "längesen" jag grät. Jag har hållt allt inne, bara för att jag ska vara glad och lycklig. Men det är ju det sista jag är egentligen. Jag äter för att dämpa något annat som borde tas hand om. Jag borde göra något åt detta. Men vad ska jag göra? Jag vet inte det. Ska jag hoppas att antideprisiva ska hjälpa? Men sen då, om jag tar dom blir jag glad då. Blir jag glad sålänge jag tar mina tabletter? Det vill jag inte, jag vill kunna vara lycklig. Lycklig utan tabletter. Och nu känner jag för att proppa i mig mer choklad bara för detta blir det jobbigt att tänka på. Jag är svag. Jag känner mig som ett hån mot Ana och allt som har med smalhet och allt fint att göra. Jag har ingen ätstörning, hade jag haft det hade jag inte varit smal då? Men jag är inte smal. Allt jag ser när jag kollar på mig själv är fett. Inget fint fett, inte alls. På mig är fett inte fint alls. Det är överflödigt. Jag vill kunna gå i ett linne och känna mig riktigt trygg i mig själv. Känna att jag är fin. När jag går ute så känner jag hur alla ögon bränner hål i mitt psyke. För jag vet att de kollar och äcklas. Av allt mitt fett. Jag är så tjock att om jag går förbi teven missar du en hel säsong av Prison Break. Jag är så tjock att den enda helbild de har av mig är tagen från en satellit. Jag vill inte fira nyår långre. Jag vill inte ta på mig min klänning som jag köpte till nyår, för jag är så tjock. Alltså äckligt fet. Jag säger bara det.. ett hån. Ett stort fett hån. Jag vill inte fira nyår. Kan man hoppa över nyår? Jag orkar inte mer. Jag vill ge upp. Lägga mig i sängen och sova bort hela januari, gärna februari med. Ge upp, jag får må dåligt resten av mitt liv. Jag är inte värd mer ändå!

Jag har bestämt mig. Jag ger ut min vanliga blogg till er som vill följa den. Den är inte intressant, inte bra. Men säg till om ni vill ha den.
Jag vet egentligen inte vad jag tjänar på att ge ut den till er, men det kanske ger en bredare (hahahh) bild av mig. Inte bara sånt här "buhu, jag mår dåligt". För det kan man inet skriva om då samma sätt där. Även om jag faktiskt gör det ibland, med lite cencur!

Nu åker jag till gymmet. Först ska jag äta (ett hån, ett stort fett hån)

Vardag&allmänt | |
#1 - - v:

jag vill ha, jag vill ha!:)

#2 - - minnie:

åh, jag vill jättegärna läsa! om jag får? :*

#3 - - Em:

Det är som en cocktail, du har en massa ingredienser och precis i fel ögonblick blir det en felblandning och det rinner över kanten. Min kropp är med van att träna hela tiden. Nu rider jag inte ens. Hästen har vila:s

#4 - - Em:

Sv: nej jag bor tyvärr inte där. Men min kusin gör det så vi brukar vara där:)

Fin du är! <3

#5 - - e.:

jag vill jättegärna ha den andra bloggadressen *:



du ska inte behöva må så himla dåligt. puss

#6 - - Stjärnmullvad:

Du är värd mycket mer än att må dåligt hela livet, det är jag säker på. Om det var möjligt skulle jag skicka dig en liten bomullsfågel. Sådana dämpar smärta. Var stark!

#7 - - Therese N:

Jag vill ha den :)

#8 - - Yoline:

jag vill gärna läsa din "riktiga" blogg!



ta hand om dig <3

#9 - - Julia:

Vad kul att du ger ut din andra blogg nu, jag vill gärna följa den! :)

#10 - - Nat.:

Yay! Jag vill jättegärna ha den! :D Din bloggadress då! :D

#11 - - e:

jag vill gärna ha den :))

#12 - - danni. blåmärken i mitt huvud.:

vill veta 8)

#13 - - Em:

Sv: Jaha:)

Jag bor 2 timmar nedanför Linköping:9 Mitt emot toppen av öland fast på fastlandet x)

#14 - - e:

sv:puss puss :)

#15 - - Nea:

Tack för din kommentar, den gjorde mig väldigt glad <3

#16 - - Kip:

Älskling, underbaraste.. Vill ge dig en kram, och hålla dig uppe när du inte orkar ta dig vidare. Du är fin, och en dag kommer ditt yttre spegla ditt inre på det sätt du vill. Du kommer bli den du vill vara, tro inget annat. Om du inte orkar mer just nu, sätt dig ner vid vägkanten och vila, och sen när du har återhämtat dig, res dig upp igen och fortsätt din vandring. Jag tror på dig. Nästa år i det heliga landet, för att använda judiska välgångsönskningar. Nästa år kommer vi båda vara vackra, och du kommer ha en mindre sak att vara olycklig över, och ännu en sak att glädjas åt. Vi klarar det, Narrowest, YES WE CAN.



Och jag skulle jättegärna vilja ha adressen till din "riktiga" blogg, du kan ju maila den om du vill eller något. :)

#17 - - e.:

okej asbra, ska genast gå in och kika *:

#18 - - Anji:

Jag vill jättegärna läsa.

#19 - - Yoline:

tack så mycket!

Ja men verkligen, 2011 kommer bli bäst!



Inte för att göra det väldigt orolig eller något, jag kan bevara hemligheter, jag lovar. Jag kollade bara runt lite på din facebook och insåg att vi har två gemensamma vänner varav en av dina vänner som du känner ganska bra är min bästavän. Mer en så tänker jag inte gå in på, insåg just hur lite världen är :)



#20 - - Yoline:

seriöst?



fan vad läskigt, det betyder att du kanske vet vem jag är också? säg om du vet snälla, för nu blev jag grymt nyfiken :P

#21 - - Anji:

Tack :)



[email protected]

#22 - - Anji:

Tack :)

Ta hand om dig med.

Kram

#23 - - Yoline:

men fan vad läskigt ändå, att du vet vem jag är, haha. Jag menar hon vet om att jag är proana men det känns ändå lite konstigt att du känner henne. :)

#24 - - Yoline:

Där ser man, jag trodde att ni kände varann typ superbra och att ni typ var barndoms vänner och allt eftersom hon bodde i linköping förut ;)

#25 - - Yoline:

haha världen är verkligen liten. men hur kan du veta vem jag är :P?

#26 - - Yoline:

hahaokej. det var mest det jag ville få fram, ifall du visste att hon var det, men jag ville samtidigt inte ange henne ;)

#27 - - Mikaela:

Jag vill ha den gumman!

#28 - - Linda:

Jag vill gärna ha namnet till din andra blogg.



Kämpa på.

#29 - - Lith:

Åh, jag vill jättegärna läsa! :D Om jag får :-)

#30 - - PKB:

i want it!



och thaaank you, fast mina ben är inte fina. alls!

#31 - - +:

jag skulle vilja ha!

#32 - - h2o:

jag vill gärna ha den. hoppas förresten att du mår bättre på nyår och kan fira med dina vänner.

#33 - - mathea:

jag skulle hemskt gärna vilja se! :> <3

#34 - - J:

Jag vill gärna läsa den andra bloggen! :) Kram

#35 - - H:

TACK! Tack för att du beskriver exakt det jag känner som jag själv inte kunnat sätta ord på. Vill bara klippa bort allt fett på min kropp och bli SMAL!



Kram :)



PS. Vill jättegärna ha bloggen :)

Upp